5 dalykai, kuriems švaistome per daug laiko, ir kaip tai pakeisti

Deja, tačiau labai dažnai matau dideles svajones turinčias moteris, kurios savo dėmesį ir laiką sutelkia į dalykus, kurie nepadeda ir kartais net trukdo judėti savo tiklsų link.

Žinoma, kasdienybėje visuomet atsiranda smulkių darbelių, tačiau netinkamas susitelkimas gali užkirsti kelią darbui su esminiais ir tikrai svarbiais dalykais. Tiesa ta, kad kuo anksčiau suvoksime, kokias klaidas darome, tuo greičiau galėsime judėti pirmyn.

  keeping up with the kardashians kuwtk khloe kardashian busy GIF

Būtent todėl šiandien dalinuosi 5 dalykų, kuriems dažnai švaistome laiką, sąrašu bei patariu, kaip tai pakeisti, kad galėtume fokusuotis tik į svarbiausius dalykus.

5 dalykai, kuriems veiklios moterys švaisto laiką ir kaip tai pakeisti

Pirmiausia, būk atvira pati su savimi ir atsakyk į klausimą - kokią dalį Tavo laiko užima šių darbų atlikimas?

  • Desperatiškas bandymas padidinti sekėjų skaičių?
  • Savo produktų ar paslaugų svetainės kūrimas, neturint aiškios vizijos?
  • Minčių neapleidžiantis verslo idėjos tobulinimas, nesiimant jokių veiksmų išbandyti jos realiame gyvenime?
  • Pastovus darbas neišsigryninant jokių prioritetinių veiklų bei pagrindinių veiklos sėkmės rodiklių (KPI)?

Nors visi šie dalykai gali atrodyti svarbūs, dažnai už jų slypi ne kas kitas, kaip "užimtumo" sindromas. Kitaip tariant, tai įvairios veiklos, kurių imantis jaučiames be galo užimtos, tačiau iš tiesų dažnai jos neatneša tokių rezultatų, kurių siekiame.

Štai 5 Tavo laiką švaistančios klaidos, kurių gali išvengti.

#1: 10 tūkstančių sekėjų negarantuoja pardavimų, jei auditorija neturi ryšio su Tavimi

Užuot pastoviai bandžiusi užsiauginti sekėjų skaičių, pabandyk sutelkti dėmesį į jau turimus sekėjus, kurie domisi Tavimi ir Tavo veikla. Auditorija, kuriai nuoširdžiai rūpi tai, ką darai, yra daug vertingesnė, nei į Tavo turinį neįsitraukiantys sekėjai.

Nori įrodymo?

Ar esi girdėjusi apie nuomonės formuotoją Arii, kuri turi daugiau nei du milijonus sekėjų, tačiau pradėjusi savo drabužių liniją, pardavė vos kelis džemperius? Jos produktų linija buvo greitai nutraukta, kai nepasiekė net pirminio tikslo - 36 džemperių pardavimo.

No Way Sadness GIF by TLC Europe

Sunku patikėti, tačiau tai tikra istorija, dar kartą įrodanti, kad kokybė visada svarbiau už kiekybę.

Štai į ką turėtum atkreipti dėmesį:

Fokusuokis į žmonių, kurie yra susidomėję Tavimi ir Tavo pasiūlymu, subūrimą į bendruomenę. Nesistenk sudominti visų - verčiau rūpinkis tais, kurie atitinka Tavo idealaus kliento portretą.

Pradėjusi nuo idealaus kliento portreto sukūrimo, pritaikyk kuriamą turinį ir socialinių medijų strategiją pasiekti ir pritraukti būtent tokius žmones. Visai nesvarbu, jei nesurinksi tūkstančių sekėjų - svarbiausia, kad savo rate turėtum būtent tuos, kurie yra Tau svarbiausi.

#2: Bet koks turinys automatiškai nepadaro Tavęs eksperte

Dažnai turinio strategijos neturintys žmonės ima dalintis bet kuo, kas šauna į galvą.

Esu mačiusi daug žmonių, kurie skelbia įrašus apie ką tik nori, rūpindamiesi tik pačiu paskelbimo faktu.

Visgi, tai nėra gera strategija.

Jei savo naujienų sraute žmonės matys Tavo turinį, kuris jiems neatneša jokios vertės, Tau bus praktiškai neįmanoma jų akyse tapti savo srities specialiste.

Štai ką turėtum daryti:

Jeigu nori tapti eksperte - fokusuokis į tokį turinį, kuris yra strategiškai suplanuotas ir atitinka Tavo tikslus. Susikurk turinio kalendorių ir atidžiai peržiūrėk esamą ir būsimą medžiagą.

Visada būk pasiruošusi iš anksto ir nepalik visko paskutinei minutei. Stebėk ir įsiklausyk, ką Tavo auditorija nori iš Tavęs išgirsti bei kokie dalykai jiems atrodo sudėtingi ir kokios problemos juos kankina.

Ruošk būtent tokį turinį, kuris padėtų išspręsti šias problemas, ir pamatysi, kaip greitai tapsi autoritetu savo veiklos srityje.

#3: Gražus internetinis puslapis be apgalvoto pasiūlymo yra bevertis

Daugybė vos verslą pradėjusių žmonių praleidžia valandų valandas dėliodami internetinio puslapio spalvas, dizainą ir šriftus - been there, done that. Puikiai suprantu norą startuoti su itin profesionaliu internetiniu puslapiu, tačiau tai gali sugaišti labai daug laiko.

Liūdna tiesa ta, kad daugelis naujų verslininkių pradeda ne ten, kur turėtų, ir vietoje tikslios verslo idėjos ar tikslinės auditorijos išgryninimo, skuba pirkti internetinio puslapio dizainus.

Būsiu atvira - rezultatų gali tekti laukti tikrai ilgai,  jei Tavo puslapis bus tik gražus, bet žmonėms nesuteiks jokios pridėtinės vertės bei tinkamai nekomunikuos Tavo pasiūlymo.

Kokia išeitis?

Žinoma, patrauklus internetinis puslapis yra labai svarbu ir niekas tikrai nenorėtų naršyti po atgyvenusią ar sunkiai naviguojamą svetainę.

Vis dėlto, negaišk laiko stengdamasi ištobulinti puslapio dizainą pačioje pradžioje, jei net nesi tikra, ar Tavo idėja pasiteisins. Verčiau turimą laiką skirk darbui su turiniu bei verslo idėjos vystymui ir  komunikavimui.

Mano patarimas - sukurk tinklaraštį, kuriame pateiktum daug naudingo turinio bei įvaldyk paslaugų skiltį, skirtą pasiūlymo pristatymui, kuriam sunku atsispirti. 

#4:  Ar tikrai dirbi, ar tiesiog esi užimta?

Ar pastebėjai, kad pastaruoju metu pastovus užimtumas tapo savotiška mada? Deja, tačiau nuolatinį darbą ir veiklą komunikuojantys asmenys kuria klaidinantį užimtumo kultą, produktyvius asmenis iškeliančius virš kitų. Visgi, jei produktyvumas ir užimtumas būtų vienintelės sąlygos norint pasiekti sėkmę, tuomet pasaulyje būtų labai daug sėkmingų žmonių. 

Busy GIF by swerk

Štai ką turėtum daryti:

Dirbk protingai. Buvimas užimta Tau neužkabina jokio garbės medalio, tad nustok stengtis įterpti į savo dieną kuo daugiau darbo valandų.

Susikurk strategiją ir planą, kuris Tave atves ten, kur nori būti. Jei sunku tai padaryti pačiai, ieškok ekspertų pagalbos arba kreipkis į verslo konsultantus.

#5: Nėra tobulos verslo idėjos, bet yra tobulas jos išpildymas

Nors daug žmonių gali sakyti, kad jie turi puikią verslo idėją, daugelio jų nepamatysime jas iš tiesų įgyvendinant ir kuriant sėkmingą verslą. Deja, tačiau idėjų ir realybės pasauliai yra ganėtinai skirtingi...

Puikiai žinau, kaip lengva pasiteisinti sakant, kad vis nepradedi, nes dar vis bandai ištobulinti savo idėją arba laukti tinkamo momento. Skamba pažįstamai?

Štai ką turėtum daryti:

Atskleisiu Tau paslaptį - tinkamas mometas niekada neateina. Geriausias laikas pradėti yra dabar.

Pradėk nežinodama ir bijodama - tik taip išmoksi visas reikiamas pamokas ir iš tiesų pasieksi sėkmę. Pristatyk savo idėją pasauliui ir, sulaukusi grįžtamojo ryšio, tobulink ją ir tobulėk pati. Tai vienintelis kelias.

Pabaigai

Tai buvo ilgas sąrašas dalykų, kurie gali pakišti koją Tavo verslo pradžiai ar jau turimo verslo vystymui. Tikiuosi, kad jei jį skaitydama atradai save, taip pat radai ir įkvėpimo teigiamiems pokyčiams.