Nori susikurti internetinę svetainę arba elektroninę parduotuvę? Štai nuo ko turėtum pradėti
5 dalykai, kuriuos turi turėti kiekvienas asmeninis prekės ženklas
5 dalykai, kuriems švaistome per daug laiko, ir kaip tai pakeisti
Viskas, ką turi žinoti apie prekės ženklo turinio strategiją
Nori būti žinoma kaip savo srities specialistė, į kurią galima kreiptis iškilus su Tavo industrija susijusiems klausimams? O gal sieki, kad klientai patys pas tave ateitų ir Tau nereiktų dėti tiek pastangų į jų paiešką?
Vis didėjant konkurencijai visose srityse, šiuo metu neužtenka paprasčiausiai gerai atlikti savo darbą ir tikėtis būti pastebėtai.
Tavo pagrindinė užduotis - asmeninis prekinis vardas.
Jei nežinai, kuo ko pradėti, šis įrašas skirtas būtent Tau.
Dauguma mano klienčių teigia susiduriančios su sunkumais, bandant pritraukti naujus klientus. Užmetus akį į jų socialinius tinklus ir nesėkmingai bandant suprasti, į ką jos kreipiasi ir koks yra jų tikslas, tokių sunkumų priežastis tampa aiški.
Negebėjimas tiksliai įvardinti, kokius žmones nori pasiekti - didžiulė klaida, stabdanti Tavo prekės ženklo augimą.
Būsiu atvira - kad kai stengiesi kalbėti su visai, galiausiai, kalbi su niekuo. Bėda ta, kad siunčiama žinutė tampa per daug bendrinė, kad galėtų prasiskverbti per informacinį triukšmą ir pasiekti Tavo idealią auditoriją.
Taigi, pirmiausia turi identifikuoti tuos, kuriuos nori pasiekti - pažink savo idealų klientą, kaip savo geriausią draugą(-ę). Būk labai tiksli ir specifiška. Tai yra pirmas ir pats svarbiausias žingsnis.
Pradėk nuo idealaus kliento portreto išsigryninimo. Tai padaryti padės atsakymai į šiuos Tavo auditoriją apibrėžiančius klausimus:
Šie punktai padės išsigryninti idėją, kaip atrodo Tavo idealus klientas ir kur jį rasti.
Instagram, Facebook, Youtube, Linkedin, Pinterest, Tik Tok - kiekvienas iš šių socialinių tinklų turi savo privalumų.
Čia itin svarbu suvokti, ar savo naudojamas socialines platformas pasirinkai strategiškai? Tiesa ta, kad įvaldyti kelis socialinius tinklus yra daug naudingiau, nei kartas nuo karto pasirodyti juose visuose.
Supraskite pagrindinius visų šių socialinių medijų skirtumus ir pradėkite nuo dviejų tinklų įvaldymo.
Aš savo asmeninį prekės ženklą pradėjau kurti Instagram bei naudodamasi privačia Facebook grupe. Bėgant laikui, pradėjau dirbti ir su savo asmeniniu Facebook profiliu, o dar vėliau pridėjau Linkedin.
Šiuo metu rašau tinklaraščio įrašus bei esu aktyvi Pinterest platformoje. Na, o ateityje svajoju ir apie savo Youtube kanalo kūrimą.
Logika paprasta - darbą su kiekviena nauja platforma pradėjau tik tuomet, kai jaučiausi užtikrintai bei buvau nuosekliai jau turimuose tinkluose. Deja, tačiau bandymas pradėti naudotis visomis platformomis vienu metu gali būti Tavo laiko ir energijos švaistymas, atnešantis visiškai minimalius rezultatus.
Planuok savo socialinių medijų turinį iš anksto. Taip ne tik sutaupysi begales laiko, bet taip pat būsi tikra, kad Tavo kuriamas turinys yra tikslingas ir aukšto lygio.
Nuoširdžiai nerekomenduoju dalintis bet kokiu turiniu ir tik tada, kai to nori pati. Daugiau jokių nenuoseklių įrašų, kuriais bandytum atpirkti savo savaitės dingimą iš visų socialinių tiklų. Stenkis viską apgalvoti bei kurti turinį, turint aiškią kryptį ir viziją.
Rekomenduoju pradėti nuo vizualinės pusės kūrimo, o tada pereiti prie rašytinio turinio. Aš asmeniškai savo vizualinę medžiagą pasiruošiu mėnesiui į priekį, o įrašus - tik savaitei. Kur laikyti suplanuotą turinį? Mano didžiausias gebėtojas - Plann app programėlė.
Ar esi pastovi su savo vizualiniu įvaizdžiu? Ar pasirinkai šriftus, spalvas ir nuotraukų stilių, kurį naudosi?
Taip, turinys yra karalius, kai kalbame apie asmeninį prekės ženklą, tačiau vizualinis identitetas taip pat labai svarbus.
Pavyzdžiui, pagalvok apie Nike prekės ženklą. Tubūt vos perskaičiusi pavadinimą iškart įsivaizduoji Nike logotipą ir jų naudojamas vizualizacijų. Tiesa ta, kad kiekvienas sėkmingas prekės ženklas turi išskirtinį vizualinį identitetą, kuris padeda išsiskirti iš minios.
Prisijunkite prie Pinterest ir susikurk vizualizacijų lentą, pavadintą "Mano asmeninis prekės ženklas". Tuomet, nieko nelaukdama imk naršyti ir išsisaugok visus paveikslėlius, kurie Tau atrodo patraukliausi.
Apačioje galite matyti kelis paveikslėlius, kuriuos išsisaugojau savo lentoje, kai pati šį pratimą dariau pati:
Na, o dabar pažiūrėkite į mano tinklalapį ir socialinių tinklų paskyras. Turbūt akivaizdu, iš kur sėmiausi įkvėpimo.
Ši užduotis padeda suprasti, kaip nori save pristatyti vizualiai bei kokie vizualaus stiliaus elementai Tau atrodo patraukliausi.
Kai suprasi, kas labiausiai tinka ir patinka Tau, gali žengti žingsnį į priekį ir išsigryninti spalvas ir jų kodus iš Tavo pasirinktų paveikslėlių.
Mano rekomendacija - Color Codes. Tereikia įkelti Tau patinkantį paveikslėlį, pasirinkti norimą atspalvį nuotraukoje ir programėlė Tau iškart parodys, koks yra šios spalvos kodas.
Deja, tačiau nėra jokios slaptos auditorijos auginimo paslapties - viskas ką, gali padaryti, yra paprasčiausia strategija.
Viskas, ką Tau reikia padaryti, yra tiksliai žinoti, ką darai kiekvieną dieną tam, kad galėtum pritraukti žmones į savo realų ir virtualius pasaulius.
Būk aktyvi socialinėse medijose. Tau neužtenka atsakinėti į privačias žinutes ar komentarus - pati imkis iniciatyvos! Kiekvieną dieną paskirk 10-20 minučių Tau patinkančių profilių paieškai ir komunikacijai su jais. Tai ne tik padės naujų idėjų paieškose, bet suteiks Tau daugiau matomumo.
Negaliu suskaičiuoti, kiek daug kontaktų gavau bendraudama socialiniuose tinkluose. Tiesa ta, kad dauguma mano klienčių atrado mane ir mano paslaugas būtent socialiniuose tinkluose - už tai esu jiems labai dėkinga.
Kaip matai, yra daugybė skirtingų dalykų, kurie padeda sukurti sėkmingą asmeninį prekės ženklą. Iš pirmo žvilgsnio visko gali pasirodyti labai daug, tačiau bėgant laikui suprasi, kad pritraukti mokius klientus ir kurti autoritetą nėra taip sunku. Viskas ko reikia - laikytis susikurtos strategijos.