Kursas 10

Virtuali asistentė - kaip ją išsirinkti arba ja tapti?
su Migle Gudavičiūte-Kapoor

Įsivaizduok, jei savo dienoje turėtum ne 24, o 30 valandų. Jei vos apie tai pagalvojusi tiksliai žinai, kam jas išnaudotum – atėjo metas pasisamdyti virtualią asistentę!

Virtualaus asistavimo, arba trumpai, VA paslaugos tampa vis populiaresnės tiek tarp norinčių jas tiekti , tiek tarp norinčių jomis pasinaudoti žmonių. Nuo sąskaitų išrašymo ir elektroninių laiškų atrašymo iki skrydžių užsakymų ir turinio kūrimo – šiandieninėje rinkoje nesunku atrasti bene  visus poreikius įgyvendinančius virtualius asistentus.

Šiame kurse su  „VAMIGLE“ įkūrėja Migle Gudavičiūte-Kapoor sužinosi, kaip suprasti, kad atėjo metas išbandyti VA paslaugas bei kokius konkrečius žingsnius reikia tam žengti. Ilgą laiką pati virtualia asistente dirbusi Miglė dalinasi svarbiausiais bendradarbiavimo su VA patarimais – pagal kokius kriterijus atpažinti savo svajonių VA, kaip ją apmokyti bei sėkmingai pradėti ir tęsti darbus kartu.

Ką rasi kurse?

  • Kaip suprasti, kad atėjo metas ieškoti VA pagalbos?
  • Kur ir kaip atrasti savo svajonių VA?
  • Nuo ko pradėti darbą su VA?
  • Kaip apmokyti ir parengti VA?
  • Kaip sėkmingai dirbti su VA?
Kursas 11

Efektyvių tikslų išsikėlimas - OKR metodologija
su Regimantu Urbanu

Kokia yra „Google“ bei kitų didžiausių pasaulio kompanijų sėkmės paslaptis? Atsakymas – efektyvių tikslų išsikėlimo metodas, telpantis po trimis OKR raidėmis.

OKR sistema, atsiradusi kompanijoje „Intel“, yra efektyvių, pamatuojamų ir apčiuopiamų komandos bei įmonės tikslų išsikėlimo metodologija, kuri gali būti sėkmingai pritaikyta ir asmeniniame gyvenime. Būtent OKR metodas dažnai yra įvardinamas kaip viena pagrindinių „Google“ sėkmę nulėmusių faktorių, kurį šiuo metu yra perėmusios bene visos didžiausios pasaulio įmonės.

Su šia sistema dirbdamas „Google“ susipažino ir šio kurso autorius, „Surfshark“ marketingo vadovas Regimantas Urbanas, iki šiol šį metodą sėkmingai integruojantis savo darbe. Šiame kurse sužinosi, kaip OKR metodologiją savo veikloje bei asmeniniame gyvenime gali pritaikyti ir Tu, išsikeliant efektyvius ir ilgalaikius tikslus, bei tikslingai ir veiksmingai jų siekiant.

Ką rasi kurse?

  • Kas yra OKR metodas ir kam jis yra reikalingas?
  • Kaip tinkamai išsikelti ilgalaikius tikslus?
  • Kaip teisingai suformuoti OKRs?
  • OKR metodas žingsnis po žingsnio
  • Q&A sesija
Kursas 12

Influencerių marketingas
su Armina Staniuliene

Daugelis sutiktų, jog gyvename tikrame influencerių rinkodaros aukso amžiuje. Atrodo, kad kiekvieną dieną didėja ne tik savo paslaugas siūlančių nuomonės formuotojų, bet ir su jais bendradarbiauti norinčių prekės ženklų skaičius, o su kiekvienais metais nuomonės formuotojų rinkodara tampa vis didesniu, geidžiamesniu, brangesniu ir vis labiau pripažįstamu komunikacijos kanalu.

Nepaisant šios reklamos formos populiarumo ir efektyvumo, sėkmingas jos išnaudojimas reikalauja kruopštaus pasiruošimo ir svarbiausių šios rinkos taisyklių išmanymo. Tiesa ta, kad nuomonės formuotojų komunikacija tikrai nėra geriausias pasirinkimas visiems verslams, o netinkamai juo naudojantis galima ne tik nieko neišlošti, bet ir daug prarasti…

Kursas “Influencerių marketingas su Armina Staniuliene” yra skirtas visiems verslams, svarstantiems pasinaudoti nuomonės formuotojų rinkodaros galimybėmis arba norintiems išmokti tai daryti tinkamai ir sėkmingai. Jame išsamiai ir aiškiai išdėstomi visi svarbiausi bendradarbiavimo su nuomonės formuotojais momentai – nuo influencerių pasirinkimo iki sėkmingo sandorio užbaigimo. Šie mokymai – tai nuo A iki Z vedantis gidas, visiems verslams, norintiems dirbti arba jau bendradarbiaujantiems su nuomonės formuotojais.

Ką rasi kurse?

  • Influencerių marketingas - kas tai yra ir kaip tai veikia?
  • Ar influencerių marketingas tinka visiems verslams?
  • Kaip išsirinkti tinkamus nuomonės formuotojus?
  • Kaip įgyvendinti sėkmingą influencerių kampaniją?
  • Kas yra sėkmingas nuomonės formuotojas ir kaip tokiu tapti?
Kursas 13

Elektroninio pašto rinkodara smulkiajam verslui
su Dovile Žilinskiene

Ar žinojai, kad šiuo metu vyksta tikras naujienlaiškių renesansas? Pasak ekspertų, elektroninio pašto rinkodara yra daugiausiai grąžos atnešantis marketingo kanalas, kurio pardavimai sudaro net 20% visos apyvartos!

Kursas „Elektroninio pašto rinkodara smulkiajam verslui su Dovile Žilinskiene“ ne tik paneigia nusistovėjusį mitą, kad naujienlaiškiai yra nebeaktuali komunikacijos priemonė, bet ir pristato konkrečius žingsnius, kurie padės sėkmingai įdarbinti naujienlaiškius savo versle.

Elektroninio pašto rinkodaros ekspertės bei „Juicy Inbox“ įkūrėjos Dovilės Žilinskienės mokymuose sužinosi, kas yra naujienlaiškių marketingas, kokios yra pagrindinės naujienlaiškio sudedamosios dalys bei kaip tinkamai analizuoti su šiuo rinkodaros kanalu susijusius duomenis.

Šie mokymai bus naudingi tiek pradedantiesiems, dar nepradėjusiam kurti savo kontaktų duomenų bazės, tiek su naujienlaiškių marketingu jau dirbantiems verslams, norintiems dar geriau optimizuoti savo veiklos procesus automatinėmis laiškų serijomis.

Ką rasi kurse?

  • Naujienlaiškių rinkodara - kas tai ir nuo ko pradėti?
  • Kontaktų duomenų bazės kūrimas
  • Kaip paruošti sėkmingą naujienlaiškį?
  • Automatinės laiškų serijos - viskas, ką reikia žinoti
  • Naujienlaiškių analitinių duomenų analizė
Kursas 14

Kaip šviesti, bet neperdegti
su Evelina Dumašiene

Vis greitėjantis gyvenimo tempas, nesibaigiantis darbų ir idėjų sąrašas bei skubėjimas viską padaryti čia ir dabar. Deja, tačiau didelių ambicijų ir tobulo jų išpildymo siekis dažnai baigiasi šiuo metu itin populiaria tema tapusiu perdegimo sindromu.

Kursas „Kaip šviesti, bet neperdegti su Evelina Dumašiene“ yra išsamus gidas apie tai, kas yra perdegimas, kaip jo išvengti, o pastebėjus pirmuosius simptomus – sėkmingai su juo susidoroti. Perdegimo sindromas yra dažnesnis, nei galėtumėme pagalvoti, todėl praktinės ir teorinės žinios šia tema yra ne tik naudingos, bet ir būtinos.

Šių mokymų lektorė, tarptautinio koučingo federacijos valdybos narė bei individualaus ir grupinio koučingo trenerė Evelina Dumašienė kurse dalinasi ne tik profesinėmis žiniomis, bet ir asmenine patirtimi patyrus perdegimą. „Perdegti tikrai labai neapsimoka…Atpažinkime ženklus ir padėkime sau kuo greičiau, kad šios ribos pasiekti netektų.“- dalinasi Evelina.

Jei ciniškumas, nuolatinis nuovargis, energijos trūkumas, minusinė motyvacija ir negatyvios emocijos Tau skamba pažįstamai, o net ir po ilgiausių atostogų jautiesi išsekusi – šis kursas yra tikras išsigelbėjimas.

Ką rasi kurse?

  • Perdegiau ar tik pavargau – kaip atskirti šiuos du dalykus?
  • Perdegimo sindromo tendencijos – vidiniai ir išoriniai rizikos veiksniai
  • Kaip išvengti perdegimo ir padėti sau?
  • Naujos kartos lyderė – kaip galiu padėti savo komandai?
Kursas 15

Viešieji ryšiai ir žiniasklaida
su Laura Mazaliene

Žiniasklaidos dėmesys – daugelio verslų ir prekės ženklų svajonė, atverianti naujas sklaidos ir žinomumo galimybes. Jei iki šio manei, jog vienintelis būdas patekti į žurnalistų akiratį yra labai didelės išlaidos arba itin platus kontaktų ratas, šis kursas yra skirtas būtent Tau!

Verslininkė, žurnalistė ir viešųjų ryšių ekspertė Laura Mazalienė atskleidžia, jog pritraukti spaudos dėmesį galima visiškai nemokamai – tam tereikia pasitelkti savo kūrybiškumą. Šiuose mokymuose sužinosi, nuo ko pradėti bendradarbiavimą su žiniasklaida bei kaip Tavo veiklos istorija gali atsidurti naujienų portaluose ir skambėti radijo stotyse.

Kurso lektorė Laura Mazalienė pamokose dalinasi savo patirtimi iš abiejų „barikadų“ pusių – tiek kaip sėkmingai su žiniasklaida bendradarbiaujanti verslininkė, tiek kaip įdomią ir išskirtinę istoriją sugebanti atpažinti žurnalistė. Net jei manai, kad Tavo verslas yra „niekuo neypatingas“, šiame kurse sužinosi, kaip gali atrasti išskirtinius savo veiklos kampus, kurie Tau padės sudominti net ir visko mačiusius žurnalistus.

Ką rasi kurse?

  • Darbas su žiniasklaida – nuo ko pradėti?
  • Kaip sudominti žurnalistus?
  • Kaip parengti spaudos pranešimą bei pasiruošti sėkmingam interviu?
  • Kaip tinkamai suvaldyti komunikacijos krizes?
Kursas 16

Sėkminga internetinė svetainė: SEO pagrindai
su Milda Vilkaitis

Sieki, kad Tavo veiklą atrastų ir apie ją sužinotų daugiau potencialių klientų? Nori, kad žmonės vis labiau pasitikėtų Tavo vystomu prekiniu vardu, o kartu augtų ir jo žinomumas?

Būtina šių tikslų įgyvendinimo sąlygą – sėkminga internetinė svetainė – o tiksliau, tinkamas jos optimizavimas paieškos sistemoms, trumpinamas kaip SEO. Tai procesų ir veiksmų visuma, kurios dėka Tavo turima internetinė svetainė ar elektroninė parduotuvė gali atsidurti aukščiausiose „Google“ bei kitų paieškų sistemų pozicijose bei pritraukti vis didesnį lankytojų ir potencialių klientų srautą.

Šis kursas su SEO eksperte Milda Vilkaitis puikiai tiks tiek su SEO apibrėžimu susipažinti nespėjusioms moterims, tiek toms, kurios nori dar geriau optimizuoti jau turimą savo svetainę bei atsidurti aukščiausiose paieškos sistemų pozicijose. 8 metus skaitmeninio marketingo patirties turinti Milda savo mokymuose Tave supažindins su svarbiausiomis SEO sąvokomis bei konkrečiais žingsniais, kurie leis susikurti sėkmingą optimizavimo strategiją savo tinklapiui. Tai nepakeičiamas kursas visoms, turinčioms savo internetinę svetainę ar vystančioms elektroninę parduotuvę ir siekiančioms perprasti jų lankomumo, populiarumo ir žinomumo paslaptis.

Ką rasi kurse?

  • SEO – kas tai ir kaip tai veikia?
  • Raktažodžiai ir svetainės turinys
  • Svetainės autoritetas – kas tai ir kaip jį įgyti?
  • Google Analytics ir kiti svarbūs rodikliai rezultatams įsivertinti
  • 7 žingsnių solidi SEO strategija
Kursas 17

Sėkmingas prekinis vardas
su Karolina Barasnevičiūtė

Šiandieninėje rinkoje itin gausu išsiskirti bei savo klientą atrasti siekiančių prekės ženklų – būtent todėl sėkmingo prekinio vardo kūrimas ir vystymas skamba kaip nelengva užduotis. Visgi, tai tikrai įmanoma.

Jei ieškai patarimų sėkmingam prekinio vardo kūrimo startui arba sieki jau vystomą prekės ženklą perkelti į kitą lygmenį – šis kursas skirtas būtent Tau. Jo autorė Karolina Barasnevičiūtė, įkūrusi net kelis sėkmingus prekinius vardus, tokius kaip „Newcrush“ ir „tikprofesionalams.lt“, naujų prekinių vardų vystymą vadina savo mėgstamiausia veikla ir tai puikiai atsispindi jos pamokose.

Kurso metu sužinosi, kokia yra sėkmingo prekinio vardo kūrimo pradžia bei kaip sėkmingai įgyvendinti kitus jo vystymo žingsnius: socialinės medijos valdymą, darbą su nuomonės formuotojais ir bendravimą su klientais. Atvirai dalindamasi savo asmenine patirtimi, Karolina atskleidžia tikrą sėkmingo prekinio vardo receptą, kuris bus naudingas tiek pradedančiosioms, tiek pažengusioms verslo kūrėjoms.

Ką rasi kurse?

  • Prekinio ženklo kūrimas – nuo ko pradėti?
  • Sėkmingo prekinio vardo receptas
  • Efektyvaus prekinio vardo socialinės medijos turinys
  • Darbas su nuomonės formuotojais
  • Laimingi ir lojalūs klientai – kaip to pasiekti?
Kursas 18

Networking'as – aukso vertės įrankis verslui
su Vilija Šeputiene

„Leisk man Tave pažinti, kad galėčiau Tave parduoti“ – dažna tinklaveika arba, kitaip, networking’u užsiimančių žmonių frazė. Tinklaveika yra itin galinga, tačiau retai išnaudojama galimybė, leidžianti „įdarbinti“ savo kontaktus bei tokiu būdu lengviau pasiekti verslo ar kitus tikslus.

Šiame kurse su grožio verslo edukatore bei renginių ir konferencijų organizatore Vilija Šeputiene susipažinsi su tuo, kas yra networking’as, bei kaip tinkamai pradėti veikti savo kontaktų tinkle. Mokymuose metu sužinosi, kaip tinkamai pristatyti save, kokių kontaktų reikia Tavo veiklos vystymui bei kur ir kaip juos rasti, o radus – palaikyti artimą, draugišką ir naudingą ryšį.

Be to, kurse Tavęs laukia nuoširdūs ir praktiški lektorės Vilijos patarimai apie tai, kaip įveikti itin dažną kalbėjimo apie save baimę, sėkmingai užmegzti pokalbius bei patobulinti viešojo kalbėjimo įgūdžius.

Ką rasi kurse?

  • Tinklaveika – kas tai yra ir nuo ko pradėti?
  • Kaip išmokti tinkamai pristatyti save?
  • Kontaktų bazės kūrimas ir valdymas
  • Turimų ryšių palaikymas ir vystymas
Kursas 19

Socialinė medija - pagrindinės klaidos ir patarimai
su Dovile Urbanaite

Jau kurį laiką vystai savo veiklą ir esi aktyvi socialiniuose tinkluose, tačiau vis nematai įdėto darbo vaisių? O gal net ir turėdama savo verslą dar vis nepasitelkei socialinės medijos ir neišnaudojai jos teikiamų galimybių?

Šio kurso autorė, She Is Glowing įkūrėja bei verslo, asmeninio prekės vardo ir socialinių tinklų ekspertė Dovilė Urbanaitė yra pasiruošusi Tau padėti!

Dirbdama su privačiomis klientėmis bei užauginusi asmenines ir savo kuriamų verslų socialinių tinklų paskyras, Dovilė žino ne tik Tavo iššūkių socialinėje medijoje priežastis, bet ir būdus jiems įveikti.

Ką rasi kurse?

  • Socialinė medija: kodėl dar vis nepradedi arba stringi?
  • Kaip išsirinkti tinkamiausias socialinės medijos platformas?
  • Instagram - 10 patarimų sėkmei
1 2 3