Vizualinio identiteto kūrimas ir nuosekli komunikacija

Kursas su Viktorija Kraujutaite

Prekės ženklo galia yra be galo stipri, jį pradedame kurti nuo vizualinio identiteto, strategijos numatymo bei vizijos išsigryninimo. Jeigu šiuose faktoriuose esate stiprūs – kliento akyse esate geriausi. Tačiau, kaip kurti ir į ką kreiptis pagalbos vizualinio identiteto kūrimo kelyje, jeigu niekuomet su tuo nesusidūrėte?

Vienas svarbiausių prekės ženklo kūrimo žingsnių, tai vizualinis identitetas ir vientisumas visose prekės ženklo naudojamose platformose.

Šio kurso lektorė, vizualinio prekės vardo identiteto dizainerė Viktorija Kraujutaitė detaliai pristatys ne tik vizualinio identiteto naudą, pagrindinius elementus, specialistus, bet ir parodys keletą programų bei patars, ką turite daryti, kad vizualinį identitetą ir vientisumą komunikacijoje galėtumėte kurti ir išlaikyti savarankiškai.

  • Kas yra vizualinis identitetas?
  • Kas sudaro vizualinį identitetą?
  • Kaip išlaikyti vientisumą komunikacijoje?
  • Kaip sukurti moodboard'ą „Pinterest“ pagalba?
  • Kaip išlaikyti vizualinį vientisumą naudojant „Canva“ platformą?
  • Mitai ir pagrindiniai vizualinio identiteto kūrimo elementai
  • Kas lemia prekės ženklo vizualinį patrauklumą?
  • //new scroll