Socialinės medijos nepadeda pritraukti klientų? Štai kodėl

"Nuolat skelbiu naujus įrašus, bet atrodo, kad niekam nerūpi mano kuriamas turinys."

"Savo socialinių tinklų paskyrose turiu tik draugus ir šeimos narius. Ką turėčiau daryti, kad mane pastebėtų ir potencialūs klientai?"

"Noriu pasiekti 10 tūkst. sekėjų, bet mane sekančių žmonių skaičius visai nedidėja. Tikriausiai kaltas algoritmas..."

Skamba pažįstamai?

Jei taip, Tu ne viena. Būsiu atvira - prieš pradedant mūsų darbą kartu, šias frazes girdžiu iš daugybės savo klienčių, o peržiūrėjus jų socialinių medijų paskyras, visada matau tas pačias klaidas, kurios joms neleidžia pasiekti norimų rezultatų.

Būtent todėl šiandien dalinuosi dažniausiai pasikartojančiomis klaidomis, kurias galbūt darai ir Tu, siekdama įgyvendinti savo socialinių medijų strategijas ir pasiekti užsibrėžtus tikslus.

younger GIF by TV Land

1 klaida - Nepamiršk savo auditorijos

Jei socialinius tinklus naudoji savo verslui, svarbu nepamiršti, kad Tavo kuriamo turinio esmė - pritraukti idealius klientus.

Būtent todėl Tavo kuriamas turinys turi būti apgalvotas ir teikti vertę žmonėms, kurie nusprendė Tave sekti.

Tai reiškia, kad klausimą "Kuo šiandien norėčiau pasidalinti?" verta keisti klausimu "Ką šiandien vertėtų sužinoti mano klientui" bei atitinkamai kurti savo turinį.

Atkreipk dėmesį į tai, su kokiomis problemomis susiduria Tavo auditorija ir savo turinyje pasiūlyk galimys sprendimo būdus. Galbūt Tavo auditorijai trūksta įkvėpimo ir motyvacijos? Tuomet savo turinio strategiją orientuok į būtent tai.

Ši strategija padeda ne tik tobulinti kuriamą turinį ir paskatina žmones dirbti su Tavimi ir investuoti į Tavo verslą, bet taip pat turinio kūrimą padaro daug lengvesniu procesu. Pažadu, jei įsiklausysi į savo auditoriją ir suprasi, kad jai yra svarbu ir įdomu, daugiau nereikės laužyti galvos galvojant, kokiu turiniu pasidalinti šiandien.

Taigi, jei daliniesi turiniu tik tam, kad susilauktum "like" paspaudimų ir susižavėjimo kupinų žinučių arba rašai tik apie tai, kas šauna į galvą - nenustebk, kad jei auditorija neįsitrauks į Tavo kuriamą turinį.

Nepamiršk žvelgti į pasaulį savo idealių klientų akimis ir kurti tokį turinį, kuris būtų naudingas būtent jiems.

 

2 klaida - Aiškumo trūkumas

Analizuodama savo klienčių socialinių tinklų paskyras, dažnai pastebiu, kad iš pirmo žvilgsnio būna itin sunku suprasti, kokia yra jų veiklą bei kuo tiksliai jos užsiima.

i dont know kim kardashian GIF

Tokią savo paskyros analizę gali pasidaryti ir Tu, tam tereikia atsakyti į keletą paprastų klausimų:

  • Ar Tavo paskyros aprašymas aiškiai suprantamas?
  • Ar turi vizualinę temą?
  • Ar aišku, ką veiki ir kaip gali kitiems padėti?
  • Ar esi nuosekli savo turiniu?
  • Ar yra raginimas veikti - arba kitaip Call To Action?

Jeigu į aukščiau pateiktus klausimus atsakei neigiama, tuomet yra su kuo padirbėti.

Visų pirma, savo autorijai turi itin aiškiai pateikti kas esi, kuo užsiimi ir kaip galėtum padėti. Tai itin svarbus žingsnis, be kurio negalėsi pasiekti norimų rezultatų.

Socialinėse medijose yra milijonai paskyrų, kurios stengiasi patraukti klientų dėmesį ir būti pamatytos. Ir būtent tos paskyros, kurios aiškiai išdėsto, kodėl kiti žmonės turėtų jas sekti, laimi ir išsiskiria iš minios. 

Jei esi viena iš tų, kurios mėgsta didelį kiekį informacijos pateikti vienu metu, prisimink, kad daugiau yra mažiau. Būtent todėl, pasakodama kas esi, ką veiki ir ką gali pasiūlyti, kalbėk trumpai ir aiškiai - Tavo auditorija Tau padėkos.

3 klaida - Noras būti visur

Dažnai matau visose įmanomose socialinių medijų platformose užsiregistravusias, tačiau nei vienos jų tinkamai neįvaldžiusias moteris.

YouTube kanalas su dviem video, LinkedIn paskyra su neužbaigtu aprašymu, nenuosekliai Instagram skelbiami įrašai, Pinterest paskyra su viena vizualizacijų lenta ir ką tik susikurtas TikTok, nes visi aplinkui teigia, kad ši platforma dabar būtina.

Skamba pažįstamai?

O taip, blizgių objektų sindromas yra tikras, kaip ir jo grėsmė Tavo verslo sėkmei. Pasaulyje visuomet atsiras naujų platformų, kurios bus itin populiarios tam tikru metu, tačiau tuo pat metu būti visur ir siūlyti turinį yra ne tik praktiškai neįmanoma, bet ir abosliučiai neveiksminga.

Vis dažniau pastebiu šią noro būti visur problemą ir stengiuosi žmonėms padėti suprasti, kad tai tikrai nėra pats geriausias būdas didinti savo žinomumą socialinėje erdvėje. Puikiai suprantu, kad visi patiriame FOMO ir vis bijome praleisti ką nors svarbaus - aš pati nesu išimtis.

guilty real housewives of beverly hills GIF

Vis dėlto, pats geriausias sprendimas Tau ir Tavo verslui yra pradėti nuoseklų darbą su viena and dviem platformomis. Įsitvirtinusi jose, užsiauginusi auditoriją bei sukūrusi bendruomenę, galėsi save išbandyti ir kitose medijose - o gal suprasi, kad Tau puikiai užtenka to, ką turi.

Kaip ir praėjusiame punkte, čia galioja ta pati amžina taisyklė - mažiau yra daugiau.

 

Pabaigai

Puikia suprantu, kad kurti savo asmeninį prekės ženklą socialinėse medijose kartais gali būti labai sunku.

Vis dėlto, pažadu, kad vadovaudamasi šiais patarimais ir išvengdama šių klaidų, visos įdėtos pastangos atsipirks - tad nenustok ir judėk į priekį. Pamatysi, bus tikrai verta.