Atgal

Nišinio prekės ženklo kūrimas ir plėtra – kaip?

Interviu su Aušrine Ugianskiene

Teisminiai procesai, kurie netruko įsisukti į naujai sukurto verslo kasdienybę. Kodėl taip vyksta namų priežiūros produktų nišoje?

Aušrinė Ugianskienė – Lietuviško prekės ženklo Le Row įkūrėja. Moteris, ieškanti geriausių kvapų ir tobuliausių produkto formulių savo klientams. Nors prekės ženklas rinkoje dar, palyginus, nėra ilgai, tačiau dėl susiklosčiusių aplinkybių jau teko įsivelti net ir į teisminius procesus... Kaip visgi vyksta verslas tokioje nišoje?

Šiame interviu išgirsi:

  • Kaip iš: „nežinau, ką veikti gyvenime“ gimė: „aš turėsiu sėkmingą verslą!“
  • Kaip atalikyti konkurentų spaudimą, kai vyksta aklas kopijavimas?
  • Kas padeda Aušrinei išlaikyti motyvaciją net ir sunkiausiu metu?
  • Kokie potyriai įkvepia naujiems produktams bei kūrybai?
  • Su kokiais iššūkiais tenka susidurti iki šiol, kurie skatina pasitempti ir pastovėti už save?

#1 veiklių ir versliųmoterų Klubas Lietuvoje

TAPK NARE