Efekyvi asmeninio prekės ženklo komunikacija

Kursas su Ugne Petrauskaite

Kaip tam tikri asmeniniai prekiniai vardai tampa matomi ir žinomi? Kas skiria nuolat girdimus ir populiarius prekės ženklus nuo tų, kuriuos matome rečiau? Visus atsakymus Tavęs laukia kurse su komunikacijos specialiste bei viešųjų ryšių agentūros “Polhem PR Lietuva” vadove Ugne Petrauskaite.

Mokymuose ji dalinasi viešinimo strategijomis bei patarimais, kurie padės Tavo (asmeniniam) prekiniam ženklui pritraukti dar daugiau dėmesio bei tapti labiau matomu, girdimu ir žinomu. Pasiruošk savo komunikacijos ir viešinimo strategiją perkelti į kitą lygį!

  • Matomumo strategija asmeniniams prekiniams ženklams
  • Viešinimo galimybės verslui
  • Bendradarbiavimas su PR agentūromis ir prekių ženklais
  • Dažniausios viešųjų ryšių strategijos klaidos ir jų sprendimai
  • //new scroll