Influencerių (nuomonės formuotojų) marketingas

Kursas su Armina Staniuliene

Daugelis sutiktų, jog gyvename tikrame influencerių rinkodaros aukso amžiuje. Atrodo, kad kiekvieną dieną didėja ne tik savo paslaugas siūlančių nuomonės formuotojų, bet ir su jais bendradarbiauti norinčių prekės ženklų skaičius, o su kiekvienais metais nuomonės formuotojų rinkodara tampa vis didesniu, geidžiamesniu, brangesniu ir vis labiau pripažįstamu komunikacijos kanalu.

Nepaisant šios reklamos formos populiarumo ir efektyvumo, sėkmingas jos išnaudojimas reikalauja kruopštaus pasiruošimo ir svarbiausių šios rinkos taisyklių išmanymo. Tiesa ta, kad nuomonės formuotojų komunikacija tikrai nėra geriausias pasirinkimas visiems verslams, o netinkamai juo naudojantis galima ne tik nieko neišlošti, bet ir daug prarasti…

Kursas „Influencerių marketingas su Armina Staniuliene“ yra skirtas visiems verslams, svarstantiems pasinaudoti nuomonės formuotojų rinkodaros galimybėmis arba norintiems išmokti tai daryti tinkamai ir sėkmingai. Jame išsamiai ir aiškiai išdėstomi visi svarbiausi bendradarbiavimo su nuomonės formuotojais momentai – nuo influencerių pasirinkimo iki sėkmingo sandorio užbaigimo. Šie mokymai – tai nuo A iki Z vedantis gidas, visiems verslams, norintiems dirbti arba jau bendradarbiaujantiems su nuomonės formuotojais.

  • Influencerių marketingas – kas tai yra ir kaip tai veikia?
  • Ar influencerių marketingas tinka visiems verslams?
  • Kaip išsirinkti tinkamus nuomonės formuotojus?
  • Kaip įgyvendinti sėkmingą influencerių kampaniją?
  • Kas yra sėkmingas nuomonės formuotojas ir kaip tokiu tapti?
  • //new scroll