Marketingo tendencijos – kaip išsiskirti iš kitų prekės ženklų?

Kursas su Sonata Šulce

Kaip išsiskirti iš gausybės kitų prekinių ženklų, išlaikyti klientus ir kurti įtraukiantį turinį, kuris nepaliktų abejingų? Šio kurso lektorė, prekinių ženklų strategė bei marketingo specialistė Sonata Šulcė dalijasi 14 marketingo tendencijų, kurios bus aktualios ateinančius penkerius metus ir padės išpildyti visus prieš tai paminėtus punktus.

Prekės ženklų strategė teigia, jog kiekvienas verslas turėtų karts nuo karto atlikti reviziją ir įsivertinti, kokius dalykus turėtų pakeisti ar tobulinti savo komunikacijoje, o dar tiksliau – soc. tinkluose, internetiniame puslapyje ar bendraujant su klientais.

Pamokose bus gausu vertingų patarimų, užsienio rinkos apklausų analizių, konkrečių prekės ženklų pavyzdžių ir rekomendacijų.

Marketingas nėra ta sritis, kuri yra savaime suprantama, tačiau turint reikiamus pavyzdžius, eksperimentuoti ir ieškoti inovatyvių sprendimų galime kur kas drąsiau.

  • 5 „NE“ kiekvienam prekės ženklui
  • Dominuojančios marketingo tendencijos artimiausius 5 metus
  • Skaidrumas prekės ženklo komunikacijoje
  • Klientų aptarnavimas – svarbiausi aspektai ir kūrybiniai sprendimai
  • ChatGPT – žingsniai pradedančiosioms
  • //new scroll