Pagrindinės reklamos socialiniuose tinkluose taisyklės

Kursas su Gitana Balse

Reklama socialiniuose tinkluose – tobulas būdas tai padaryti. Tačiau norint sulaukti gerų rezultatų, būtina suprasti esmines socialinės medijos reklamos taisykles, kurios padės kurti reklamas, kurios itin efektyviai pasieks Tavo tikslinį klientą, nešvaistant turimo reklamos biudžeto.

Ne paslaptis, kad skaitmeninės rinkodaros strategija šiais laikais yra neišvengiamas žingsnis visiems verslams ir asmeniniams prekiniams vardams, siekiantiems būti matomiems ir pasiekti sėkmę.

Šiame kurse su skaitmeninės rinkodaros eksperte Gitana Balse yra aptariama viskas, ką reikia žinoti, pradedant darbą su reklama socialinėje medijoje. Video pamokose Gitana dalinasi konkrečiais žingsniais, kurie padės sukurti ir įvaldyti Facebook Manager, Facebook Pixel ir Ads Account funkcijas bei suprasti Facebook ir Instagram Shop veikimo principus. Šiame kurse sužinosi, kaip išsigryninti savo auditoriją, išsirinkti tinkamą kampanijos tipą bei optimizuoti ir įvertinti jau įgyvendintą reklamą.

Šis kursas yra nepakeičiamas gidas visoms, norinčioms perkelti savo komunikacijos strategiją į kitą lygį bei efektyviai pasiekti savo klientus!

  • Reklama socialiniuose tinkluose: nuo ko pradėti?
  • Facebook Manager ir Ads Account susikūrimas žingsnis po žingsnio
  • Facebook Pixel – viskas ką Tau reikia žinoti
  • Auditorijų susikūrimas: kaip reklamos būdu pasiekti tikslinį klientą?
  • Kampanijų tipai: kaip išsirinkti sau tinkamiausią ir efektyviausiai išnaudoti reklamos biudžetą?
  • Vizualų ir tekstų patarimai: ko reikia sėkmingai reklamai ir kokių klaidų vengti?
  • Reklama paleista – kas toliau? Reklamos optimizavimas ir rezultatų įsivertinimas
  • Facebook ir Instagram Shop: kas tai ir nuo ko pradėti?
  • //new scroll